Vyhodnotenie projektu - prezentácia
Vytvorené učebné texty/metodické listy:
Študijný odbor 2675 M Elektrotechnika
• Elektrotechnika 1. ročník– 9 pracovných listov na 18 vyučovacích hodín,
• Elektrotechnika 2. ročník - – 3 pracovné listy na 12 vyučovacích hodín,
Študijný odbor 3918 M Technické lýceum
• Technické meranie 3. ročník - 11 pracovných listov na 22 vyučovacích hodín,
Študijný odbor 2695Q Počítačové systémy (Duálne vzdelávanie)
• Základy elektroniky a elektrotechnického merania - 4 ppt prezentácií na 8 vyučovacích hodín, 2 pracovné listy na 8 vyučovacích hodín.
• Základy priemyselnej informatiky - 9 pracovných listov na 18 vyučovacích hodín.
Počet vyškolených pedagogických zamestnancov
V dňoch 26.08. – 28.08. 2015 bolo vyškolených 16 učiteľov odborných predmetov SPŠE Košice v rozsahu 12 hodín (4 hodiny denne).
Vyhodnotenie projektu
Sumár SPŠE Košice 2016
Vytvorené učebné texty/metodické listy:
1- Základy prace v simulačnom programe CIROS® Education
2 - Manuálna manipulácia s robotickým ramenom Mitsubishi
3 - Vkladanie pozícií do pozičného listu
4 - Programovanie robotického ramena v CIROS® Education
5 - Riadenie činnosti jednoduchého dopravníka
Pracovné listy CIROS
Pozrite si články a fotografie zo starších ročníkov súťaže:
2014 - | článok, | fotogaléria |
2013 - | fotogaléria | |
2012 - | fotogaléria |
Tento edukačný program je postavený na práci s internetovým kalkulátorom ekologickej stopy školy. Učiteľom poskytuje moderné vyučovacie metódy, námety pre projektové vyučovanie a využitie IKT vo vyučovacom procese. Žiakom sprostredkúva nové vedomosti pomocou hravých aktivít počas samotného vyučovacieho procesu.
Program sa realizuje v rámci projektu „Zlepšenie environmentálneho povedomia v oblasti ochrany prírody a krajiny (vrátane NATURA 2000)“ a je spolufinancovaný z Európskeho fondu regionálneho rozvoja.
Ekologická stopa školy www.ekostopa.sk
Úspechy a ocenenia
Certifikát ekologickej stopy školy za školský rok 2012/2013:
Školskú ekostopu si môžte pozrieť po kliknutí sem a certifikát je dostupný po kliknutí sem.